Ivo-Dheb zelde zulke rotzooi gezien, alles, maar dan ook alles is treurig aan deze video. pff en dat koste me 40 mb downloaden, zonde..
die gasten ook, die zanger.. aarggg!! en dit is een videoclip, , wat een proleten🤓
Gharmpie?🤓?
Oef en ik heb er nog bijna 2 minuten naar gekeken ook, zonde !
PinowBedankt voor deze mooie quotes, eens kijken wat we ermee kunnen doen voor een niet nader te noemen cd. Verder is wat gefundeerde kritiek natuurlijk nooit weg.
Maxcre8nou ok tis wel een geheel 😊
anyway het lijkt er op dat je geen gebruik hebt gemaakt van shadows klopt dat?
dat maakt alles zweverig, ik denk dat het behoorlijk zou schelen.. 😊
Mmwizardhet is goed een keer een animatie project van a tot z door te lopen. Je leert er een hoop van. Er zijn idd dingen die minder mooi zijn maar er zitten ook betere stukken bij. Misschien moet je een voorbeeld nemen aan manga films. Die maken regelmatig gebruik van stills die goed uitgewerkt zijn. Dit bespaart je een hoop werk in animeren. Bijv. bij het moment dat het hoofd er af gehakt wordt kun je ook een moment alleen de bijl laten zien gevolgt door het geluid van de klap. Zo wek je ook de indruk dat er iets heel ranzig gebeurt en laat je het verder over aan de fantasie van de kijker. In mijn ogen zijn dan ook de monsters en aliens die je niet ziet, enger dan dat je ze wel ziet. Kijk bijv naar Xfiles.
Maar goed, ik hoop dat je er veel van opgestoken hebt en laat je niet ontmoedigen door die stompzinnige ongefundeerde reacties..👍
Ivo-Dewven onderbouwde kritiek dan maar, zal het maar alleen even over het 3d gedeelte hebben.
voor je ergens aan begint, kan je een kwaliteits norm stellen, hier in je 3d werk, is het huis wat je meerdere malen ziet trouwens 😄 gedetailleerd als de rest, alles beetje zelfde detail niveau proberen te houden dus, zodat niks afsteekt. gebruik schauwen in je renders, probeer minder hard alles te bump mappen om er nog iets van te maken. als je color map niet goed is , dan helpt een bump ook niet.
ik heb het idee dat je met dit werk alles tegelijk hebt willen doen, doe het stap voor stap, characters ontwerpen+ omgeving, storyboarden, dan characters modellen, dan sets, dan alles texturen, zodat het goed bij elkaar past, dan animeren, dan effects, zoals bloed, bliksem, regen etc. ga pas verder met elk onderdeel als je tevreden bent. als je verder bent in je project, word het steeds moeilijker om terug te gaan, en dingen te wijzigen die je toch wta minder vond.
let bij je belichting ook op sfeer.. niet gewoon alles haast difuus uitlichten, schaduws maken vaak al veel goed, dan steekt je bump mapping zoiezo ook minder af.
voor de rest is het gewoon flink oefenen, je hebt nu gewoon teveel willen doen, en duidelij kwas het te hoog gegrepen. probeer eerst een goed karakter te maken, zo mooi en degelijk mogelijk, met alles dr op en dr aan, goeie topology, goed ontwerp uiteraard, goeie shading+ texturing, en uitgebreide rigging. dbedenk dan misschien later een scene voor dat character, om er wat animatie tests mee te doen. en ga vanuit daar verder. ben je bv karakter modelle even bui, of je project, ga dan alvast wat accesoires modellen etc. 😄