En een render van het model:

Draadmodel:
Sie
OBEY ME
 Like
Volg
Vrienden van 3dhype:

Me bones ache! (hele) korte animatie

Een dingetje wat ik in mn vrije tijd heb gemaakt. Doe de laatste tijd veel niet-3D projecten maar heb zo nu en dan een soort 'kriebel' om toch wat in 3D te doen.
Begonnen als een schetsje, wat ik er ook even bij zal zetten als ik weer thuis ben en het papiertje kan vinden.
En ja, het is mijn stem. Ik hoop dat ik een betere animator ben dan stemacteur...

http://www.aljenhoekstra.nl/movies/mebonesache_web.mov

220kB quicktime.
17 jaar geleden geplaatst 2007. 0 Likes 6904 Views  Reacties
 Deel
 Pin
 Tweet
 Deel
 Reacties
Corny
Vooral veel 3d blijven doen.
Mooi gegeven, maar nu nog meer text.
 17 jaar geleden
Mastone
Hoi,

mooi belicht.
Kleine opmerking;
De stem klinkt wat monotoon, misschien zou je bijvoorbeeld dat arrr wat scherper en hoger kunnen laten klinken ?
Maar verder helemaal goed(vind ik dan)👍
 17 jaar geleden
Code
Ik vind je stijl in deze erg cool.

Lekker simpel en strak en toch voelt het alsof het vies en oud is.

Het doet me erg aan de deurhendels denken van de film Labyrinth.

Erg vet!👍

Ik zou er nog graag een doodshoofd naast zien die over hetzelfde klaagt ofzo. Ofwel tegen de ander zegt dat ie niet zo moet zeiken ofzo.

afijn......👍
 17 jaar geleden
3ddy

Ik zou er nog graag een doodshoofd naast zien die over hetzelfde klaagt ofzo. Ofwel tegen de ander zegt dat ie niet zo moet zeiken ofzo.



Doet me denken aan de jagermeister reclame. Wel leuk ja 😉 Misschien is een papegaai leuker, aangezien in Monkey Island ook altijd maar 1 pratend doodshoofd was. z-)

Animatie ziet er goed uit, alleen het hoofd beweegt wat irritant op het laatst. Ook de wenkbrauwen hebben niet echt nut bij dit laatste stuk.
 17 jaar geleden
Code
Eddy heeft wel gelijk betreft het laatste eind. (echter loopt ie niet sync 3ddy, kan dat kloppen?)

Als ik erover door mag gaan wat animatie betreft Sie? Dan zou ik, nu je toch al in de animatiefase bent, er meer antisipatie in doen.

Ik denk maar even hard op hier: Als eerst bewegen de botten achter hem. Stroef en stram. Wellicht komt er wat stof van af en het kraakt een beetje. Pas dan zou ik het hoofd laten spreken maar dan stukken langzamer. (alsof ie in geen 100 jaar heeft gesproken) (Het hoofd straalt een soort 100-jarige sjacherijnigheid uit wat niet echt naar voren komt.) Pas dan zegt ie met lange tussenpozen:' Ache...(zucht)...mie bones hurt'.

Al zuchtend komt ie tot een eind, wetend dat ie daar over 100 jaar nog hangt.

Een beetje minder kraakbeen en een beetje meer dorre bagger zeg maar.

Het is maar een idee Sie😉 Verder vind ik het tot nu al topwerk👍
 17 jaar geleden
Sie
Dank voor alle opmerkingen!
corny: als t aan mij zou liggen zou ik de hele dag doen wat ik leuk vindt (meestal toch 3d'en) maar de werkelijkheid ligt helaas soms wat anders.
mastone: ik heb de stem zelf opgenomen op mn macbook via quicktime en heb de ballen verstand van audio (en zelf stemacteren...)
3ddy: ik denk dat ik die wenkbrauwen sowieso nog wat ga aanpassen, ben daar zelf toch ook niet helemaal tevreden over.
code: goeie suggesties! Ik had zelf ook al wat zitten kloten met de timing van t schudden van de botten. Had het er eerst voor zitten als een soort van jeuk maar dat klopte ook niet helemaal. Had niet zoveel zin meer om er verder mee te knoeien.
Misschien inderdaad maar eens een beetje uibreiden, karakter verveelt me wat dat betreft ook nog niet.


 17 jaar geleden
 Reageer
Meer van  Sie
Sneltoetsen
Vorige
Volgende
Sluiten
esc