Mastone-probeer je gehele scene in een andere scene te copieren
-als dat niet werkt zal je scene waarschijnlijk gewoon te zwaar zijn, dan moet je in buckets uitrenderen en in PS samenvoegen, wat ook helpt is als je de FG map baked en andere licht en schaduw informatie baked dat is nl al gauw de helft van je rendertijd.
Ik ben zelf niet zo bekend met 3ds Max dus ik kan je verder niet helpen😹
edit:
met buckets bedoel ik dat je je render in 4 stukken opdeeld zodat MR het makkelijk aankan
WilbertWat zijn je rendersettings? beschrijf je scene eens, zware mesh of aparte dingen?
import idd eens in een nieuwe scene, render eens zonder final gather, probeer eens een lage resolutie.
gooi eens wat objecten weg totdat het wel werkt (ik heb zoiets serieus al vaak meegemaakt)
PgabrielNijs....
!Go Earl.
Al lijkt ie soms op een bever :P
WilbertIk geloof dat maya standaard een textures naar .map conversie knop heeft.
3ddyTja, het is hidden. Dus het zou aanwezig moeten zijn. In eerdere versies hebben ze ook zoiets geflikt, puur omdat er in sommige onderdelen nog bugs zaten. Dus waarschijnlijk iets voor 2012
Nogal ironisch: Maya 2012... :-p
RodeolifantThanks. Hoop technische talk, maar ik kom der wel redelijk doorheen.
edit: en hij lijkt niet soms op een bever, hij lijkt op een bever, period.