BasHesen
Autodesk Maya / 12 jaar geleden
diverse custom tools Ben een tijdje afwezig geweest, maar heb bepaald niet stil gezeten. Heb een aantal nieuwe tools geschreven om me het box-modelen, skinnen en animeren gemakkelijker te maken. Meer informatie over deze tools en korte demonstraties zijn te vinden op mijn website ( www.bashesen.nl )

Hier beneden alvast de demonstratie van de polytools, omdat die denk ik de minste uitleg nodig heeft. Het is vooral een collectie van de standaard tools die ik vaak gebruik. Maar ik heb ook een tool gemaakt die het spline-extruden van maya een stuk eenvoudiger maakt.

groet
Bas
 Like
Volg
 Reageer
3ddy
Dat laatste zag er indrukwekkend uit. Moet je daarbij nog meer dingen instellen? Of is het echt allemaal automatistisch unwrappen?

De rest zag er trouwens ook cool uit hoor, maar dat was allemaal vrij duidelijk. 😉
 12 jaar geleden
BasHesen
Thanks...Het einde is helaas niet automatisch unwrappen, maar het terug plaatsen van de UVs die ik eerder ge-exporteerd had. Dit was nodig in een productie waar het model zo snel mogelijk geanimeerd moest worden. Zo hoefde de rigging en animatie niet te wachten op het unwrappen.
 12 jaar geleden
Reinier1980
ziet er cool uit.
Handige methoden om mesh in progress te deformen etc.
 12 jaar geleden