Netjes hoor. De texture op de bank lijkt niet helemaal goed te gaan, op de leuningen vooral. Misschien ook de tv en laptop schermpjes iet meer licht te laten gaven komt nu echt over als er een plaatje op geplakt is.. maar dat is wel pixelfucking hoor nette plaat verder.
Wat mij stoort is de enorm beroerde mapping op de bank in de voorgrond.
Verder wat minder opvallende dingen. Er komt wel erg veel licht uit de lamp als deze overdag, zo'n enorme lichtvlekken op de muur kan veroorzaken. Ook zweeft de stoel een centimeter of 3 boven de vloer. Dit om te voorkomen dat het tapijt er door komt, maar het veroorzaakt wel een schaduw op het parket, waardoor je ziet dat hij zweeft. misschien gewoon ff wegpoetsen. De muur achter de tv is wat plat.
de kleine vouw in het tapijt is wel erg leuk.
Maar ik denk dat je met wat klein tweak-werk echt een heel deftige plaat gaat hebben.
Er zitten hier en daar nog wat foutjes in. De tv en laptop zouden meer licht mogen emitten, maar ik ben MR aan het pushen om Arch renders te kunnen maken ipv Vray.
De rendertijden van Vray zijn gigantisch soms, en wanneer er maar weinig tijd is......
Meningen zijn verdeeld, maar wat mij aanstaat van MR ten opzichte van Vray is dat MR gewoon niets extra kost 😄 Om 1000 euro extra neer te tellen, voor een renderer. Het geeft hele mooie resultaten, maar het probleem is dat 3ds Max zo onmeunig (twents voor ontzettend, maar dan net anders) vaak van release veranderd, dat het niet meer leuk is om daar plugins voor te kopen.
Mee eens. Ik gebruik Maya, daar zit MR ook bij. Vray is een mooie add-on, maar is niet heilig. Heb ook wel een gespeeld met de Maxwell renderer. Werkt ook erg netjes. Ook uit Vray komen slechte renders als je niet weet hoe je het moet gebruiken.
Zolang je je aan de "Real World" instellingen houdt (geen standaard lamp, maar altijd in temperatuur werkt, juiste IOR's gebruikt e.d.) dan kan je uit elke render engine wel fatsoenlijke platen trekken.