Paulgottgens
Blender / 10 jaar geleden
Bezopen Hallo beste bezoekers.

Ik ben bezig met het bestuderen van Blender voor het maken van animaties. Daarbij concentreer ik mij op modelleren en uiteraard het maken van de animaties. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat dit niet zo gemakkelijk is als het er uit ziet.
Dus moest ik even snel iets anders doen en kwam op het idee een bezopen afbeelding te maken (vandaar de titel).
 Like
Volg
 Reageer
Nog 2 reacties weergeven
Paulgottgens
Hoi Charriej,

Je hebt gelijk, ik drink mijn whisky ook zonder ijs vanwege de smaak. Maar de overige opmerkingen van Edwin kloppen wel. Alleen ben ik nog niet zo sterk in het juist opzetten van de materialen. Ik ga dit alsnog proberen en zal de afbeelding later updaten.
Heb nog een foutje gezien, namelijk de drank zelf schrijf je in het Nederlands als whisky en in het Engels is dat whiskey. Het hele etiket is Nederlands, dus!!
 10 jaar geleden
Pgabriel
Ja. Ik zag als frequent drinker ook wel een paar dingen die niet door de beugel kunnen. 😄 Weg met die tumblers en hallo Glencairn.

Zelf zou ik de camera wat lager plaatsen. wat minder rand van het vat. Dan heb je een interessantere compositie. Combineer dit met wat meer depth of field en je ziet waar de nadruk echt op hoort te liggen.

De tiling van het hout is misschien wat te grof.
Het vat is daar ongeveer 60 cm breed dus de structuur mag wat fijner.

Het verschil tussen whiskey en whisky is niet de Nederlandse taal. Meer het verschil tussen Schots en Iers/Amerikaans.

Succes. (en ja. ik ben inmiddels dorstig)

 10 jaar geleden
Pgabriel
 10 jaar geleden
Charriej
Woot Woot! Hele verbetering met hoe je em eerst had! De tafel is wel shiney zo, net als de smeltende ijsblokjes.

Helaas doet die tafel wel iets minder met de doorzichtigheid in de wiskeyfles zelf, maar ziet er nog steeds mooi😊
 10 jaar geleden
Paulgottgens
Hoi Charriej,

Bedankt voor je reactie. Ik ben nou ongeveer een jaar bezig met Blender en dankzij steeds beter wordende resultaten begin ik het ook steeds leuker te vinden. Ik wil mij echter gaan specialiseren in het maken van animaties, wat zeker niet gemakkelijk is in Blender of om het even wat voor programma.
Heb nog een lange weg te gaan. Maar stoppen zal ik zeker niet.

Als het modeleren en animeren even te veel wordt ga ik weer eens een nieuwe afbeelding maken. Met dezelfde humor wel te verstaan.

Met vriendelijke groet,

Paul
 10 jaar geleden