Maarten_Nauw
Autodesk 3D Studio Max / 10 jaar geleden
Camera setup voor wide renders... Ik heb een level gemodelled (voor een 2d platformer) die in principe 1000m breed is en 100m hoog. Wat ik nu will is dit uitrenderen tot 1 grote afbeelding ZONDER distortion. Heb geprobeerd om bijv 6 camera's naast elkaar te leggen en een voor een renderen maar krijg dan nog distortion. Iemand een workflow hiervoor?
 Like
Volg
 Reageer
3ddy
Neem aan dat je orthografisch rendert?
 10 jaar geleden
Pgabriel
Ik heb al gereageerd op cgnl. De resolutie mag in Vray geen probleem zijn (believe me. i can tell)
Als je ortografisch wilt dan moet je met standaard cam en anders kun je in vray Horizontal, Vertical shift en Zoom animeren. Meer heb je niet nodig.
 10 jaar geleden
3ddy
Als je perspectief gebruikt mag je de camera niet verplaatsen, maar moet je van 1 punt roteren, als je geen distortion wil hebben. Wanneer je de camera wel moet verplaatsen gebruik je orthografische camera instellingen, maar roteer je de camera niet.
 10 jaar geleden