Het eindresultaat. Met het gebruik van Lens Distortions (Android) heb ik een sun-flair toegevoegd. Naar mijn mening maakt dit de render af. Ik ben erg blij met het eindresultaat.
final render met compositing, mist terug toegevoegd, maar er miste echter nog één ding.
Hier nog meer variaties toegevoegd aan de bomen. Ook heb ik een particle system toegevoegd aan de bergen op de achtergrond. Hiervoor heb ik een enkele boom gerenderd met transparante achtergrond, en deze vervolgens als particle object geselecteerd voor op de berg. Het resultaat hiervoor was helaas een beetje teleurstellend, en resulteerde in een erg donker uitziende berg.
In deze render heb ik wat kleine aanpassingen aan de bomen gemaakt, en voegde ik een aantal paars-uitziende planten toe.
In deze testrender heb ik het grasveld uitgebreid. Ook voegde ik bomen toe. De bladeren hiervoor heb ik zelf gefotograveerd, uitgesneden en behandeld in blender zodat ze normal maps, roughness maps en albedo maps hebben. De bergen in de achtergrond heb ik gemaakt met het gebruik van heightmaps
Na enige tijd gespeeld te hebben met de camerapositie, is dit de locatie van de camera geworden. Ook heb ik de camera een klein beetje schuin gezet omdat ik het wat mooier eruit vond zien.
Allereerst experimenteerde ik met het maken van een grasveld. Ik voegde al gelijk wat stenen toe om iets extra realisme te hebben, en een gevoel van grootte behouden.