Hier leek het ontwerp te saai en was ik er niet tevreden mee
Ik probeerde dingen toe te voegen, maar hierdoor leek hij meer op een klusjesman.
Anna
Game Art Student bij de HKU
 Like
Volg
Vrienden van 3dhype:

Jutter - Ni No Kuni

Voor school moesten we een karakter maken die in de Ni No Kuni game zou kunnen voorkomen. Zo heb ik Jutter bedacht, een Grimalkin die geobserdeerd is door mensenspullen. In de Ni No Kuni game heb je twee werelden: de mensenwereld en de Ni No Kuni wereld. Sommigen hebben de mogelijkheid om tussen de werelden te teleporteren.

Zo heb ik bedacht dat Jutter een kast heeft, waarmee hij naar de mensenwereld kan waar hij spulletjes verzamelt en mee terug neem naar zijn wereld. Daar probeert hij deze te verkopen en te onderzoeken. Hij weet alleen voor een heleboel voorwerpen niet hoe ze werken of waar ze voor bedoelt zijn, omdat mensenvoorwerpen in zijn wereld niet voorkomen. Zo geeft hij zijn eigen invulling aan dingen die hij vindt. Bijv. een grammofoonhoorn gebruikt ie als hoed, omdat het op een tovenaarshoed lijkt, en eenparaplu gebruikt ie als tas.
2 maanden geleden geplaatst 0 Likes 161 Views  Reacties
 Deel
 Pin
 Tweet
 Deel
 Reacties
 Reageer
Gebruikte software

Photoshop

Substance Painter

ZBrush

Maya
Meer van  Anna Thema's
Concept ArtFantasieKarakters
Sneltoetsen
Vorige
Volgende
Sluiten
esc