Like
Volg
Vrienden van 3dhype:

Zitstam

Eén van mijn eerste ontwerpen in Maya.

Het doel is om de natuur en de stad bij mekaar te brengen.

Commentaar welkom. Goede of slechte
14 jaar geleden geplaatst 2011. 0 Likes 5454 Views  Reacties
 Deel
 Pin
 Tweet
 Deel
 Reacties
Tschreurs
Het einde van de stam kreeg ik niet naar wens
 14 jaar geleden
Andre
waarom is de omgeving helemal gebleurd? verder ziet de barst er goed uit alleen net als je zegt de binnenkant moet ff andere texture op.
 14 jaar geleden
Tschreurs
De omgeving is gebleurd zodat het ontwerp wat meer aandacht krijgt. En het HDRI beeldje was niet zo van hoge resolutie
 14 jaar geleden
Frans
Zorg er voor dat de barsten in het kopse hout doorlopen in de stam. Nu geeft het het effect dat het kopse hout er op geplakt zit.

Wanneer dit een stam uit één geheel is zal het hart meer in het midden zitten i.p.v. zo sterk aan de zijkant.

Ik zou als gebruiker eerst kijken of de stam verankerd is aan de grond. Nu lijkt hij te kunnen rollen wanneer je hem eenzijdig belast.
 14 jaar geleden
3ddy
He Tscheurs. Leuk idee maar als het gaat om de aandacht, dan zou ik meer gebruik gemaakt hebben van DOF (Depth of Field) Een scherpere HDRI afbeelding wsa niet nodig geweest, als je maar een fatsoenlijke ondergrond gebruikt. Die je dan langzaam over laat gaan in de achtergrond (je HDRI afbeelding). Had de HDRI dan iets meer geblurred, dan vallen de ruisvlekken niet zo op.

Oja, en zorg voor een verhouding die klopt. Je ziet aan de persoon die daar in de achtergrond loopt dat hij uitgerekt is, en omdat de afbeelding ook nog eens staand uitgevoerd is, is het niet bevordelijk.

Ook als de aandacht op het houten object moet zijn, laat hem dan niet van de afbeelding af glijden. De rechterkant is niet meer in beeld.

De schaduw van de boom is ook wat te heftig, dat mag gerust wat minder.
 14 jaar geleden
 Reageer
Meer van  Tschreurs
Sneltoetsen
Vorige
Volgende
Sluiten
esc