PgabrielHi Wil.
Zeker niet slecht voor een eerste poging! Netjes.
Wat ik wel erg mis is structuur in het gezicht.
Je kunt moeilijk neus, jukbeenderen, ogen, mond en een kaaklijn onderscheidden.
Alleen al door het plaatsen van oogballen met wenkbrauwen zou je denk ik het model wat meer tot leven laten komen.
Of je moet inmiddels blender en het model spuugzat zijn en doorgaan naar het volgende project.
Succes.
PgabrielHi.
Is er een reden dat alles zo low poly is?
Ga je het in een game voor een mobiel gebruiken?
Anders mag je echt wel wat meer polygonen gebruiken voor een hoofd.
3ddyErg netjes, heb je ook een wire?
AndreWord wel leuk zeker voor een eerste poging.
3ddyWireframe/draadmodel/raster/wire. Er is een knopje voor om dat aan te zetten in Blender. 😉
PgabrielNooitgeweten dat jij zo'n borstenman bent 3ddy? 😄
IjpIedereen bedankt voor alle uileg en ik ga natuurlijk alle website's bekijken.
En Edwin die edgeloops zijn inderdaad belangrijk ik heb bij de borsten en handen er een aantal bijgevoegd om mooie rondingen te krijgen.
Na het toevoegen kreeg ik problemen met de benen die waren op plaatsen hoekig geworden.
Dus ik heb nog veel te leren.
IjpJongens bedankt ik ga alles bekijken en proberen de dame (Zus) mooier en beter te modelleren.
Dus weer leerstof zat.
En bij mij zijn alle tips welkom.
Groetjes Wil.
PgabrielStukken beter al. Succes met het volgende project