GroundZero

Portfolio Info Blog Likes (0) Volgt (0) Volgers (0)
 Bericht
Volg
 Smooth en triangles in 3ds Max 2016
 Like
 Reageer
 Belichting zoals een
 Like
 Reageer
 Vorige tool aan huidige (sub)tool toevoegen Hi,

ik ben met hardsurface bezig echter wanneer ik een element klaar heb (bijvoorbeeld een arm) en ik wil een been maken dan loopt mijn ZBrush vaak vast omdat mijn geheugen vol loopt.

Of ik krijg een geheugen foutmelding of het programma begint te denken en loopt zonder melding vast.

Nu zie ik soms in video's dat iemand iets aan het maken is. Het is klaar, en hij klikt op "tool" en maakt een sphere waardoor het ding dat "klaar" was verdwijnt.

Echter wanneer het nieuwe ding ook klaar is, klikt hij op tools en kan hij de oude terug halen (importeren) en heeft hij beide elementen samen.

Dit werkt dus wel beter, omdat je steeds met maar één element (bestaand uit subtools) bezig bent en de rest niet op je scherm, en dus in het geheugen staat.

Hoe kan ik dit doen? ik krijg het namelijk niet voor elkaar. Als ik iets gemaakt heb en ik pak een nieuwe tool, dan krijg ik inderdaad een blank scherm met de nieuwe tool, maar mijn oude is nergens meer terug te vinden!?

Groetjes
 Like
 Reageer
 Adaptive skin met Topologie volgt lijnen niet
 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024