Mannetje

Portfolio Info Blog Likes (0) Volgt (0) Volgers (0)
 Bericht
Volg
 maya modellen importeren in max Ik zoek een plugin of een andere omweg om modellen (obj) te importeren in Max.
Liefst inclusief uv coordinaten en shading networks.

Dank voor uw hulp
 Like
 Reageer
 snap problemen De primitieve objecten zoals sphere , cube , plus de curves snappen automatisch aan het grid.
Ik heb de status line geraadpleegd om te controllleren of ik
'snap to grid' per ongeluk heb aangezet.
Het bleek uit te staan.

Hoe kan zijn dat al mijn objecten aan het grid snappen ...

ik snap het niet , hoe kan ik snap to grid uitzetten?
 Like
 Reageer
 Nurbs terminologie thread Een speciale thread toegewijd aan termen.


wat is tolerance

bijv : tolerance van de curvature

en wat bedoelt men met end conditions?
 Like
 Reageer
 5 hoekige polygonen http://www.geocities.com/mijn_webzijde/mofo_front.txt
http://www.geocities.com/mijn_webzijde/mofo_back.txt
http://www.geocities.com/mijn_webzijde/mofo_perspective.txt


Hoi , ik had een vraagje , mijn model bezit 5 hoekige polygonen... is dat acceptabel wanneer je het niet deformeert , voor bijv een animatie.





 Like
 Reageer
3ddy Publishing © 2000 - 2024