hai! ik heb 18 jaar ervaring in 3D - Virtual - en Augmented Reality. Vanaf eind 2018 ben ik mijn focus gaan verleggen naar het maken van realtime Virtual Beings - niet gescanned maar 'hand-sculpted' in ZBrush en gerigged voor Unity3D, UnrealEngine4, motion capture etc. Om de lat nog iets hoger te leggen heb ik mijzelf uitgedaagd om de realtime characters waar nodig/mogelijk gelijkend te maken met een bestaand personage. Tot in de allerkleinste details...
Ik ben een 'self-taught' artist; al mijn skills heb ik opgedaan door te lezen, tutorials te volgen, fouten te maken, testen tot in de late uurtjes - simpelweg omdat ik het fantastische technologie vind.
Ik hoop in contact te komen met mede-creatievelingen en opdrachtgevers via 3D Hype
Inhuur info
Geïnteresseerd in:Freelance
Software
3ds Max ZBrush Unity Unreal Engine Substance Painter xNormal Photoshop Mari Marvelous Designer Autocad
Vakkundigheid
Karakter ModellingKarakter DesignProgrammerenBelichtingRealistischScripten C#TexturingModellingExterieurInterieurProject Management