een 1e revisie van m'n paintMesh tool heb ik online gezet. Misschien kunnen jullie er wat mee !
Het idee is dat je met vertex colors (maakt niet uit welke, alleen value wordt gebruikt) meshes genereert op een ander stuk geometrie. Een howto is bijgesloten in de zip file
Feedback is altijd welkom ! Oh en in welke Maya versie hij werkt, vanaf 2009 zou sowieso goed moeten gaan maar wellicht gaat het met oudere versies ook goed.
heeft iemand nog een werkende importeerder liggen voor 3d max 5 van .obj bestanden ? De links die ik vind uit 2003 op dit forum werken helaas niet meer.
Alvast bedankt!
groet, Bjorn
Like
Reageer
Kentucky Fried Girl videoclip onlineEen nieuw dieptepunt qua Neerlandsch entertainment-cinema. Of zoiets. Uitstel release was enkele maanden ivm. drukte andere zaken. Kijk, huiver en kraak af zou ik zeggen.
Ik zoek een mogelijkheid om het volgende te bewerkstelligen :
wanneer Lichaam.translateZ = 10 is, moet (Linkerbeen.rotateY+Rechterbeen.rotateY)/2=0 zijn. Wanneer Lichaam.translateZ = 0, moet (Linkerbeen.rotateY+Rechterbeen.rotateY)/2=90 zijn.
Hoe krijg ik (Linkerbeen.rotateY+Rechterbeen.rotateY)/2 zo aan het tellen, dat hij juist niet optrekt, maar aftrekt als Lichaam.translateZ omhoog gaat ?